Twój przewodnik po zakupach
FAQ
zamówienie
W jaki sposób złożę zamówienie?
Jeśli znalazłeś odpowiedni Towar dla siebie, dopasowałeś rozmiar i wykończenie dodaj go do koszyka, klikając na ikonkę tuż obok produktu. Jeśli twoje zakupy zostały już skompletowane, przejdź do koszyka klikając na ikonkę w prawym górnym rogu ekranu. W tym miejscu możliwe jest edytowanie Twojego zamówienia lub podsumowanie sesji. Po sfinalizowaniu transakcji zostanie wysłana do Ciebie wiadomość na podany adres e-mail, potwierdzający zamówienie oraz zawierający informacje o przebiegu realizacji zamówienia. Jeśli wystąpiły jakieś problemy podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@kohay.pl
Czy mogę anulować zamówienie?
Istnieje możliwość anulowania zamówienia. Anulowanie zamówienia odbywa się w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży, o którym mowa w punkcie ZWROTY.
W przypadku projektów wykonanych według indywidualnych wytycznych klienta , anulowanie zamówienia nie jest możliwe.
Czy mogę zmienić zamówienie?
Tak możesz zmienić zamówienie. W tym celu należy skontaktować się z działem obsługi klienta, pod adresem kontakt@kohay.pl
Pielęgnacja
Musisz wiedzieć że metale pozłacane są wrażliwe na mechaniczne uszkodzenia powierzchniowe i od pierwszych chwil użytkowania ulegają naturalnemu zużyciu , co szczególnie widoczne jest na dużych powierzchniach polerowanej biżuterii.
Do pielęgnacji używaj ciepłej wody, delikatnej gąbki lub pędzelka, jeśli to konieczne dodaj delikatny płyn do mycia naczyń. Osusz miękką ściereczką i wykończ ściereczką do biżuterii.
Zaleca się nie używanie produktów podczas prac domowych, aktywności sportowych i pielęgnacyjnych, ze względu na ryzyko uszkodzeń mechanicznych i chemicznych.
zwroty
Czy mogę zwrócić towary zakupione w sklepie?
Tak, przysługuje ci 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, odnosząc się do Towarów zakupionych ze strony internetowej.
*W przypadku kiedy Towar został wykonany na indywidualne zamówienie, według wytycznych i specyfikacji klienta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z działem obsługi Kohay’ pod adresem kontakt@kohay.pl
Jak dokonam zwrotu towarów?
Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu formularz zwrotu
możesz go także wysłać na adres mailowy kontakt@kohay.pl
- przygotuj paczkę ze zwrotem
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach
- zabezpiecz by nie uległa uszkodzeniu w transporcie
- wypełniony formularz zwrotu dołącz do przesyłki.
- nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie na adres:
ul. Stanisława Wyspiańskiego 26B/226, 60-751 Poznań
Czy poniosę koszty zwrotu towarów?
Ponosisz jedynie koszt wysyłki zwracanych Towarów.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane produkty?
Od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrot środków nastąpi w przeciągu 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziłeś się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności kartą kredytową zwrot następuje na numer konta bankowego przypisanego do karty kredytowej, prosimy o podanie numeru konta w formularzu zwrotu
lub wiadomości skierowanej na kontakt@kohay.pl
Informacje dotyczące zwrotów:
Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Przesyłka powinna zawierać również dowód zakupu.
REKLAMACJA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Jak mogę reklamować wadliwy towar?
Jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony Towar, możesz go reklamować w następujący sposób. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, podając powód oraz wady produktu, następnie możesz przesłać go na adres mailowy kontakt@kohay.pl
w celu rozpatrzenia reklamacji.
Wadliwy Towar należy odesłać na adres ul. Stanisława Wyspiańskiego 26B/226, 60-751 Poznań
Pobierz formularz reklamacji
Kiedy i jak otrzymam informacje o decyzji reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Kohay’ w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. Informacje o decyzji reklamacji otrzymasz drogą mailową, na adres który podałeś w formularzu reklamacyjnym lub telefoniczną.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za odstąpienie od umowy w ramach reklamacji?
Zwrot środków za reklamowany Towar nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia przyznania reklamacji.
Zwrot środków zostanie przekazany wyłącznie na konto bankowe klienta lub konsumenta wskazane na formularzu reklamacyjnym.
Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.
Czy poniosę koszty wysyłki reklamowanego produktu?
Jeśli reklamacja zostanie uznana na korzyść klienta, koszt wysyłki ponosi Kohay’.
sklep
Biżuteria KOhay
zdjęciami naszych klientów.